Alege limba : English Italiano Deutsch Français Español Magyar Русский عربي Srpski
Login | Register
 
 
 

filtre înfiletabile la sistemele de lubrifiere a motoarelor

      Motoarele CU COMBUSTIE INTERNĂ de mare capacitate au deseori sisteme de ulei cu două tipuri de filtre. Un filtru de flux integral – prin care trece tot uleiul pompat, în timp ce al doilea este montat în sistem în paralel, iar prin el trece cam 10% din ulei. Acest ulei ajunge după purificare înapoi în colectorul de ulei. Filtrul de flux integral funcţionează ca un filtru grosier, în timp de filtru de trecere reprezintă în acest sistem un filtru fin. În sistemul de ulei, filtrele centrifugale sunt montate deseori ca filtre de trecere, unde agenţii contaminanţi sunt separaţi de ulei în câmpul de forţă centrifugă. Se utilizează de asemenea filtre fabricate cu agent de filtrare dintr-o ţesătură specială sau din hârtie de filtru. Trăsătura caracteristică a filtrelor de trecere cu agent de filtrare este cantitatea redusă de ulei pe durata exploatării, care rezultă din creşterea rezistenţei la curgere în timpul blocării mediului de filtrare. La unele motoare cu sistem de ulei flux integral/de trecere se utilizează filtrele-doză cu două cartuşe de filtrare (flux integral şi de trecere). Astfel de sisteme de filtrare integrate ocupă mai puţin spaţiu şi înlocuirea lor este mult mai rapidă. Fluxul de ulei este divizat la astfel de filtre, în flux principal direcţionat în motor, şi flux adiacent, acre după o purificare adecvată, se reîntoarce în colectorul de ulei.

 

Cele mai noi filtre Uniflux