Alege limba : English Italiano Deutsch Français Español Magyar Русский عربي Srpski
Login | Register
 
 
 

Materialul de filtrare

     Filtrele de combustibil captează contaminanţii în instalaţiile de combustibil, benzină, motorină şi chiar în instalaţiile pe gaz LPG, oferind o protecţie eficientă unor anumite elemente ale sistemelor de combustibil ale motoarelor I.C. de uzura rapidă. Aceşti combustibili conţin contaminanţi rezultaţi din procesul de producţie şi din distribuţie, Praful, funinginea de pe suprafeţele exterioare ale rezervoarelor, apa şi micro-organismele pot cauza o uzare rapidă a injectoarelor, pompelor sau a supapelor de reglare a presiunii în motoarele moderne. Prin urmare, fiecare sistem de combustibil are filtre care au fost optim selecţionate în conformitate cu cerinţele motorului, calitatea combustibilului si condiţiile de exploatare dorite. Cerinţele pentru filtre sunt foarte ridicate. Pentru motoarele moderne, filtrarea este cerută pentru particule contaminante de dimensiuni 3 ÷ 5 μm cu eficienţă de peste 90%. Pentru o performanţă mai bună, sunt instalate, în majoritatea cazurilor, mai multe filtre în sistemul de combustibil. Totuşi, în comparaţie cu filtrarea uleiului, în filtrarea combustibilului nu există valve de deviere care să elibereze fluxul de combustibil, când filtrele sunt înfundate, deoarece se ştie că doar combustibilul pur ajunge în camera de combustie. Aşadar este mai bine ca motorul să se oprească din cauza lipsei de combustibil (filtre murdare) decât să funcţioneze cu combustibil nefiltrat.

 

Cele mai noi filtre Uniflux